مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-09اجتماعي

تمام طرح ها پیوست زیست محیطی داشته باشند


همه دستگاه های اجرایی مکلف به رعایت مفاد قانون هوای پاک هستند و همه طرح ها و برنامه ها باید پیوست زیست محیطی داشته باشند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: همه دستگاه های اجرایی مکلف به رعایت مفاد قانون هوای پاک هستند و همه طرح ها و برنامه ها باید پیوست زیست محیطی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد سه شنبه 18 آبان، در کارگروه مقابله با آلودگی هوا بیان کرد: حفظ محیط زیست و هوای پاک برای ما در استان مهمترین مسئله است و تمامی طرح ها و اقدامات باید علاوه بر پیوست فرهنگی، پیوست محیط زیستی نیز داشته باشند.

وی ادامه داد: محیط زیست برای همه مسئولان و مردم باید به یک مساله محوری و مهم تبدیل شود چرا که آلودگی، تخریب و آسیب زدن به چرخه محیط زیست در اصل عامل از بین بردن حیات جهان است.

قاسمی فرزاد خواستار اجرای دقیق قوانین محیط زیست شد و گفت: اگر قوانین به خوبی اجرایی می شد امروز شاهد آلودگی هوا، آب و خاک نبودیم.

وی با اشاره به اصل حمایت از تولید بیان کرد: واحدها و شرکت های صنعتی و تولیدی برای کاهش آلودگی آب، خاک و هوای استان باید از تجهیزات به روز و نوین استفاده کنند و میزان آلودگی را کاهش داده و حتی به صفر برسانند.

استاندار همدان خواستار نظارت دستگاه ها بر حُسن اجرای مفاد قانون هوای پاک شد و افزود: در غیر این صورت دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام طرح ها پیوست زیست محیطی داشته باشند

تمام طرح ها پیوست زیست محیطی داشته باشند