مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-09اقتصادي

فضاهای تفرجگاهی در شهر کافی نیست


توسعه فضاهای سبز با تاکید برکاهش مصرف آب و استفاده از پساب برای آبیاری فضاهای سبز، توجه ویژه به ورزش بانوان و ساماندهی فضاهای ورزشی و بوستان ها برای استفاده معلولان و همچنین توسعه متوازن شهر در راستای تحقق عدالت تخصیصی چهار سیاست مدیریت .

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: توسعه فضاهای سبز با تاکید برکاهش مصرف آب و استفاده از پساب برای آبیاری فضاهای سبز، توجه ویژه به ورزش بانوان و ساماندهی فضاهای ورزشی و بوستان ها برای استفاده معلولان و همچنین توسعه متوازن شهر در راستای تحقق عدالت تخصیصی چهار سیاست مدیریت شهری در حوزه احداث پروژه های عمرانی از جمله تفرجگاه ها و فضاهای سبز است.

سید عبدالله ارجایی، امروز 18 آبان ماه در افتتاح رودپارک (فاز دوم چهل بازه) که با حضور جمعی از اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، افزود: امروز شاهد افتتاح پروژه ای هستیم که حاصل یک وفاق جمعی با حمایت مدیرکل دادگستری و دستگاه قضایی استان، آب منطقه ای، تلاش های شهردار وقت جناب کلایی و بنیاد مسکن است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این بوستان نتیجه یک کار گروهی در مشهد الرضا(ع ) است، افزود: تلاش و زحمات همه عزیزان در این پروژه را ارج می نهیم و امیدواریم این وفاق و همدلی در این استان و شهر برای خدمت به مردم که به برکت مضجع شریف علی بن مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای تفرجگاهی در شهر کافی نیست

فضاهای تفرجگاهی در شهر کافی نیست