مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-09پزشكي

خطر افزایش شهرهای قرمز کرونایی فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:در شهرهایی که مشارکت در واکسیناسیون پایین است با افزایش آمارهای ابتلا، بستری و جان باختگان مواجه هستیم و افزایش خطر ورود به وضعیت قرمز بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو واکسیناسیون در مناطق مختلف استان، نسبت به پایین بودن آمار مشارکت و مراجعه گروه های هدف برای دریافت واکسن در برخی از شهرستان ها ابراز نگرانی کرده و پیامد این سهل انگاری را افزایش آمارهای مربوط به ابتلاء، شدت یافتن بیماری و در نتیجه بستری و افزایش آمار جان باختگان عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی، این سهل انگاری و بی توجهی ها مهم ترین عامل تغییر وضعیت شهرها به رنگ قرمز شده است که سلامت خانواده ها و عزیزان یکایک ما را تهدید می کند.

دکتر لطفی از افراد بالای 12 سال استان خواست تا هرچه سریع تر به به نزدیک ترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با سرد شدن هوا و افزایش بیماری در این فصل، برای رهایی از چنگال کرونا و دیگر بیماری های مُسری، به مشارکت جدی مردم در زمینه دریافت واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیاز داریم تا بتوانیم شاهد کاهش زنجیره های انتقال این بیماری در سطح جامعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر افزایش شهرهای قرمز کرونایی فارس

خطر افزایش شهرهای قرمز کرونایی فارس