مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-09دانش

معرفی 12 رییس دانشگاه برای بررسی صلاحیت به شورای عالی انقلاب فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم در حاشیه جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص معرفی و تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها گفت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از معرفی 12 رییس دانشگاه برای تایید صلاحیت به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم در حاشیه جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص معرفی و تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها گفت: تاکنون 12 نفر به کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شدند و باید شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی صلاحیت را در دستور کار قرار دهد.

وی در خصوص بازگشایی دانشگاه ها گفت: اختیار ر به دانشگاه ها واگذار کردیم که با توجه به شرایطی که دارند تصمیم گیری کنند و اولویت را به مقاطع تحصیلی اختصاص دهند و آموزش حضوری را از سر گیرند.

وزیر علوم ادامه داد: امکان دارد که برخی از دانشگاه ها بتوانند دانشجویان کارشناسی را نیز به صورت حضوری بپذیرند.

زلفی گل در خصوص تعرفه غذای دانشجویی و اعتراض دانشجویان گفت: سعی می کنیم این مسئله به گونه ای مدیریت شود که دانشجویان مشکلی نداشتند باید مدیریت منابع صورت گیرد که از مشکلات بودجه ای عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 12 رییس دانشگاه برای بررسی صلاحیت به شورای عالی انقلاب فرهنگی

معرفی 12 رییس دانشگاه برای بررسی صلاحیت به شورای عالی انقلاب فرهنگی