مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-09ورزشي

تفاهم نامه همکاری ورزشی میان ایران و مجارستان امضا شد


تفاهمنامه همکاری ورزشی دو کشور ایران و مجارستان ظهر امروز توسط روسای کمیته ملی المپیک دو کشور در محل کمیته به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در این نشست دکتر صالحی امیری رییس، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل و کریستیان کولکسار رییس و بالینت ویکاسی دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان و سفیر مجارستان در ایران حضور داشتند.

در ابتدای این نشست صالحی امیری ضمن خوش امد گویی به هیات مجاری با بیان مقدمه ای در باب تاریخ و تمدن چندین هزار ساله ایران اظهار داشت: قطعا این حجم از تاریخ و تمدن و اصالت یک سفر مجزا می طلبد که از شهرهای دارای تاریخ و تمدن بازدیدی داشته باشید.

وی سپس با اشاره به مثبت بودن ذهنیت اجتماعی مردم ایران به کشور مجارستان، این جامعه را اصیل، نجیب و دارای تمدن توصیف کرد و افزود: ما علاقمندیم روابط ورزشی با کشور مجارستان را در 3 حوزه اساسی تقویت کنیم، اولین و مهمترین نکته بحث آموزش است، مجارستان یکی از پایگاه های هدف IOC است و ظرفیت های آموزشی خوبی در این زمینه دارد.

ما آمادگی داریم که چه از طریق بورسیه های IOC و چه بصورت بورسیه های شخصی با شما در بحث آموزش همکاری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری ورزشی میان ایران و مجارستان امضا شد

تفاهم نامه همکاری ورزشی میان ایران و مجارستان امضا شد