مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-09سياسي

حوزه های علمیه به جوانان باتقوا،فعال و آماده سربازی برای دین خدا نیاز دارد


حوزه های علمیه خواهران و برادران به فرزندان باتقوا ،جوانان فعال و آماده سربازی دین خدا نیاز دارد و والدین اگر فرزندی دارند ورود به حوزه برای فرزندان آنان افتخار بی نظیر خواهد بود.

- ایسنا/همدان رییس حوزه علمیه همدان گفت:حوزه های علمیه خواهران و برادران به فرزندان باتقوا ،جوانان فعال و آماده سربازی دین خدا نیاز دارد و والدین اگر فرزندی دارند ورود به حوزه برای فرزندان آنان افتخار بی نظیر خواهد بود.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در جلسه درس اخلاق مسجد جامع اسدآباد که همزمان با نماز ظهر و عصر در جمع نمازگزاران این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه هر چه حوزه های علمیه تقویت شود دین خدا تقویت می شود،اظهار کرد:اگر می خواهیم فرزندان آینده اهل نماز باشند و همسران و دخترانمان اهل حجاب بوده و فرزندانمان به انحلال و آسیب های اجتماعی کشیده نشوند یکی از بهترین راه ها تقویت حوزه های علمیه است.

وی با تاکید بر اینکه هر چه بیشتر مسائل امر به معروف و نهی از منکر و رسیدگی به معنویات در اجتماع رشد پیدا کند مفاسد کاهش یافته و اُفت می یابد، تصریح کرد: یکی از بارزترین دلایل کاهش تخلفات در ماه مبارک رمضان به نسبت دیگر ماه های سال توجه هرچه بیشتر به معنویات و توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه به جوانان باتقوا،فعال و آماده سربازی برای دین خدا نیاز دارد

حوزه های علمیه به جوانان باتقوا،فعال و آماده سربازی برای دین خدا نیاز دارد