مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-09ورزشي

لزوم حفظ و گسترش ورزش کشتی و زور خانه ای


آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقش برجسته معنویت را در ورزش کُشتی و ورزش زورخانه ای؛ بر لزوم حفظ و گسترش ورزش کشتی و زور خانه ای تاکید کرد.

- ، آیت الله نوری همدانی ظهر سه شنبه در دیدار با علی رضا دبیر رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت ورزش گفت: مسئله ورزش، مسئله بسیار مهمی است.

باید سعی کرد با ترویج ورزش بین اقشار مختلف، جامعه با نشاطی بسازیم و پرداختن به ورزش در بین مردم یک امر عادی و یک عادت روزانه باشد، چرا که برای حفظ بدن وسیله ای جز ورزش وجود ندارد.

بنابراین اول باید سعی کرد در کل کشور ورزش کردن یک امر عادی برای تمام افراد جامعه باشد، بدین وسیله شاید پنجاه درصد امراض در میان مردم کاهش پیدا کند.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با اشاره به فواید ورزش افزود: ورزش از طرفی آن چیزهایی که به ضرر پیکر انسان است و آنها را رفع می کند و از طرفی هم عضلات را به کار می اندازد در نتیجه به کار افتادن عضلات بدن قوی می شود، در برابر امراض از خودش دفاع می کند، گرفتاری هایی مثل فشار خون و اضافه وزن و دیابت و امثال اینها، همه اینها در نتیجه ترک ورزش به وجود می آید.

وی در ادامه با تاکید بر امر ورزش تصریح کرد: این حرف را کسی می زند که خودش 80-90 سال است که ورزش می کند و به حمد لله بنده تا به امروز ورزش را ترک نکرده ام و با ورزش به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ و گسترش ورزش کشتی و زور خانه ای

لزوم حفظ و گسترش ورزش کشتی و زور خانه ای