مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-09سياسي

حل مشکلات نیازمند همت عالی همه مدیران است


همه از مشکلات می گویند و آنها را هم شناسایی کرده ایم، اما در ارائه نسخ ها و عمل به آنها دچار مشکل می شویم، لذا حل مشکلات نیازمند یک همت عالی در همه مدیران است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس گفت: همه از مشکلات می گویند و آنها را هم شناسایی کرده ایم، اما در ارائه نسخ ها و عمل به آنها دچار مشکل می شویم، لذا حل مشکلات نیازمند یک همت عالی در همه مدیران است.

آیت الله لطف الله دژکام سه شنبه 18 آبان در دیدار با رییس اتاق بازرگانی ایران، تصریح کرد: ساختار حقوقی کشور هم اکنون در چارچوب حقوقی مشکلاتی دارد که نیاز است اصلاح فرآیندها در آن اجرایی شود.

او افزود: به طور مثال؛ بانک به یک واحد تولیدی وام می دهد و سود مرکب که مصداق رِباست و جریمه دیر کرد را دریافت می کند و در نهایت مجموعه قوانینی که هم حاکم است که موجب می شود تا واحد تولیدی را تعطیل و کارگران را بیکار و تولید ملی را دچار لطمه کنند؛ این کار ظلم است و باید جلوی آن از طریق وضع قوانین جدید گرفته شود.

امام جمعه شیراز در خصوص انتقال سپرده های مردم فارس از بانک های استان به مرکز و جاهای دیگر نیز گفت: مرحوم آیت الله ایمانی، امام جمعه فقید شیراز 9 سال پیش گله کرد و بنده نیز چند خطبه در این رابطه خوانده ام اما اصلاح نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات نیازمند همت عالی همه مدیران است

حل مشکلات نیازمند همت عالی همه مدیران است