مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-09بين الملل

ادعای گانتز: اجازه نمی دهیم توازن نظامی ما با حزب الله برهم خورد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اعتراف غیرمستقیم به برتری نظامی و تسلیحاتی ایران، مدعی شد که تل آویو اجازه برهم خوردن توازن نظامی اش با حزب الله یا دیگر گروه های مقاومت را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) بار دیگر اتهام زنی ها درخصوص ارسال تسلیحات به گروه های مقاومت منطقه از جمله جنبش حزب الله لبنان را تکرار کرد.

گانتز در مراسم افتتاح کارخانه صنایع نظامی پیشرفته رافائل در شلومی ادعا کرد که تل آویو اجازه حضور سلاح هایی را نخواهد داد که توازن قوا با حزب الله یا دیگر گروه های مقاومت در منطقه را برهم بزند.

به نوشته رسانه های صهیونیستی، وی ضمن ابراز نگرانی از ورود سلاح های برهم زننده توازن قوا بین اسراییل و گروه های مقاومت در غرب آسیا، مدعی شد که این تسلیحات به منطقه آسیب می زند ولی تل آویو اجازه چنین اتفاقی را نخواهد داد.

آویو کوخاوی رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این مراسم ادعا کرد: در سال گذشته کمپین ها و عملیات های مخفیانه ای در سراسر خاورمیانه انجام داده و به اقدام علیه دشمنان خود ادامه می دهیم .

به نوشته وبگاه ) مقام های رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر تلاش ها برای اخلال در روند مذاکرات وین برای احیای برجام را شدت بخشیده اند و از هر تریبونی برای فضاسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای گانتز: اجازه نمی دهیم توازن نظامی ما با حزب الله برهم خورد

ادعای گانتز: اجازه نمی دهیم توازن نظامی ما با حزب الله برهم خورد