مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:302021-11-09سياسي

تاکید بر اجرای برنامه های اولویت دار با نگاه به قوت ها و ضعف ها


برنامه چهارساله مسعود فیاضی، وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم با نگاه به اولویت های آموزش و پرورش و ارائه راهکارهای عملی برای رسیدگی به این اولویت ها ارائه شد.

- ، مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش که پیش از این معاون مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بوده است برنامه مفصلی را برای 4 سال وزارت آموزش و پرورش ارائه کرده است.

برنامه ای که حالا پیش روی ذی نفعان آموزش و پرورش، کارشناسان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

با مروری بر این کارنامه به نظر می رسد که وی با تقسیم برنامه ها به برنامه های اولویت دار، فرصت ها، تهدید ها و قوت ها و ضعف ها با بررسی وضع موجود و شمردن آنها، اهداف برنامه های دوره چهارساله خود را به گونه ای تدوین کند که با این اولویت ها و تهدیده ها مقابله کرده و قوت ها را تقویت کند.

از جمله مسائل اولویت داری که فیاضی در برنامه خود به آنها اشاره کرده است می توان به بازگشایی مدارس و حضوری شدن آموزش ها، کمبود شدید معلم، پرداخت مطالبات معوق معلمان، ساماندهی مطالبات استخدامی، ساماندهی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، استقرار نظام رتبه بندی معلمان، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست های ابلاغی تحول و ارتقاء کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اجرای برنامه های اولویت دار با نگاه به قوت ها و ضعف ها

تاکید بر اجرای برنامه های اولویت دار با نگاه به قوت ها و ضعف ها