مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:302021-11-09اقتصادي

شهرک های صنعتی پیشران سرمایه گذاری و اقتصاد پایدار هستند


شهرک های صنعتی با داشتن زیرساخت های مناسب در سطح استان پیشران توسعه و پیشرفت همه جانبه هستند.

- ، سیدحامد عاملی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مشترک با معاون وزیر صنعت، معدن و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار کرد: در استان اردبیل ما چندین شهرک و ناحیه صنعتی فعال داریم که توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی در اولویت اساسی دولت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر رییس جمهور و هیئت دولت به استان اردبیل تسهیلات مناسبی برای توسعه و تقویت زیرساخت های شهرک های صنعتی اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحقق هرچه سریع تر این اعتبارات شاهد رونق و شکوفایی سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در شهرک های صنعتی باشیم.

استاندار اردبیل شهرک های صنعتی را پیشران در توسعه و پیشرفت اقتصاد و اشتغال استان معرفی کرد و گفت: انتظار می رود با تصمیمات مناسب و به هنگام سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شاهد توسعه و رونق روزافزون نواحی و شهرک های صنعتی در اردبیل باشیم.

عاملی اظهار کرد: در جریان هشتمین سفر استانی رییس جمهوری و هیأت دولت به استان اردبیل، مصوبات بسیار ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک های صنعتی به امضا رسیده است که قطعاً اجرای آن باعث رونق تولید و صنعت استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی پیشران سرمایه گذاری و اقتصاد پایدار هستند

شهرک های صنعتی پیشران سرمایه گذاری و اقتصاد پایدار هستند