مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-09سياسي

عزم جدی سه قوه برای ساماندهی اموال تملیکی


در سال های گذشته، عزمی برای ساماندهی مشکلات اموال تملیکی نبود، اما اکنون نمایندگان قوای سه گانه وارد میدان شده اند.

- به نقل از صداوسیما، ابراهیم مولایی جم ، مشکلات سازمان اموال تملیکی را در دو حوزه درون سازمانی و برون سازمانی برشمرد و افزود: مشکلات بودجه ای، تشکیلاتی، نیروی انسانی و نبود زیرساخت مناسب و انبارها از جمله مشکلات درون سازمانی است که منجر به عدم نگهداری مناسب از اموال شدند.

وی در خصوص مشکلات برون سازمانی هم گفت: دستگاه های صادرکننده مجوز، سازمان اموال تملیکی را کارگزار دولت نمی دانند و به نوعی شخصی حقیقی می بیند که همین موضوع مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

سرپرست سازمان اموال تملیکی با اعلام اینکه اگر همه دستگاهای مرتبط مبارزه با قاچاق کالا و ارز هماهنگ نباشند یا وظیفه خود را درست انجام ندهد، اثرات آن در انبارهای سازمان اموال تملیکی دیده می شود، افزود: مثلاً اگر ما نتوانیم برخی کالاها را به عنوان کارگزار دولت ترخیص کنیم، در عمل اتفاقی رخ نخواهد داد و فقط کالا از انباری به انباری دیگر منتقل شده است، یعنی فقط اجناس را از انبار گمرک به انبار سازمان اموال تملیکی منتقل کرده ایم.

وی اضافه کرد: برای حل این مشکلات، راهکارهایی شناسایی و طی هفته جاری به وزیر اقتصاد پیشنهاد شده است که بر اساس آن خودروها، موتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی سه قوه برای ساماندهی اموال تملیکی

عزم جدی سه قوه برای ساماندهی اموال تملیکی