مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 15:102021-11-09اقتصادي

نتیجه ثبت نام طرح ملی مسکن کرمانشاهیان تا آذر ماه مشخص می شود


استاندار کرمانشاه با اشاره به ثبت نام 40 هزار نفر ثبت نام کننده و متقاضیان طرح ملی مسکن در استان، گفت: نتیجه ثبت نام طرح ملی مسکن کرمانشاهیان تا آذر ماه مشخص می شود.

- ، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه از طرح نهضت ملی به عنوان گامی مهم و بسترساز برای حمایت از تولید و عرضه مسکن نام برد و اظهار کرد: پس از ابلاغ قانون جهش تولید و تأمین برای استان کرمانشاه ساخت 120 هزار واحد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی چهار شرط تأهل یا سرپرست خانوار بودن، عدم مالکیت بخش خصوصی، استفاده نکردن از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب در بخش زمین و مسکن و پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را به عنوان شرایط ثبت نام متقاضیان در سامانه اعلام کرده است.

استاندار کرمانشاه به اهتمام جدی برای اجرای برنامه های پیش بینی شده در استان کرمانشاه برای اختصاص زمین در طرح مسکن ملی اشاره و تصریح کرد: با توجه به ابلاغ قانون سهم استان برای چهار سال به تفکیک شهرستان ها مشخص شده و ما مکلف به اجرا هستیم که سالیانه 30 هزار مسکونی احداث کنیم که تحقق این مهم نیازمند تفویض اختیارات بیشتری از وزارت به استانداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه ثبت نام طرح ملی مسکن کرمانشاهیان تا آذر ماه مشخص می شود

نتیجه ثبت نام طرح ملی مسکن کرمانشاهیان تا آذر ماه مشخص می شود