مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 15:202021-11-09سياسي

معرفی دو سازمان و دو وزارتخانه به هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری


معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با تشریح تکالیف دستگاه ها در زمینه اجرای قانون هوای پاک، گفت: با احراز تخلف و ترک فعل چند دستگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست بررسی و رسیدگی به قانون هوای پاک با حضور غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان و نمایندگان ذیربط در محل سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

ترکی در ابتدای این نشست ضمن تبیین نقش دولت ها در تامین هوای پاک و حفظ امنیت زیست محیطی برای شهروندان اظهار کرد: در حال حاضر در خصوص موضوع آلودگی هوا در شرایط اضطراری و آستانه بحران قرار داریم و اگر شرایط کرونا و کاهش محدودیت ها نبود، امروز در بحران واقعی قرار داشتیم.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه کرونا آمیزه ای از فرصت و تهدید را در خصوص موضوع آلودگی هوا برای ما فراهم کرده است، گفت: وضعیت آلودگی هوا در کلانشهرها و به خصوص شهر تهران اصلا مناسب نیست و انتظار داریم علاوه بر دستگاه ها، رسانه ها و افکار عمومی به عنوان مطالبه گر وظایف قانونی دستگاه ها را کنند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع سلامت زیست محیطی در اولویت قرار دارد، گفت: محور اصلی ما، قانون هوای پاک است که مهم ترین قانون در زمینه امنیت زیست محیطی کشور است که در آن تکالیف متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دو سازمان و دو وزارتخانه به هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری

معرفی دو سازمان و دو وزارتخانه به هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری