مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 15:302021-11-09ورزشي

از پیشنهاد تراکتور به پانوچی تا درخواست 33 میلیارد تومانی مربی ناشناس


عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد: سرمربی آینده تراکتور قطعا اروپایی خواهد بود و این مربی تا آخر هفته به تبریز خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت تیم تراکتور تبریز اظهار داشت: تراکتور به دلیل اینکه هواداران بسیار زیادی دارد حق دارند که در مورد وضعیت کادرفنی پرس و جو زیادی داشته باشند.

هواداران نسبت به مربیان ایرانی پیش داوری داشتند و نام هر کسی می آمد با یک هشتگ می گفتند نه به این و نه به آن! به همین دلیل باشگاه تصمیم به جذب مربی خارجی گرفت.

با توجه به تعطیلی 17 روزه مسابقات می تواند تیم را تحویل بگیرد و بازسازی کند و زیرا مربی بدنساز مناسبی نداشته و بتوانیم از نظر بدنسازی برگردد.

وی افزود: گزینه اصلی ما کریستین پانوچی بود که با او صحبت کردیم، این اواخر بلیت هم برایش تهیه کرده بودیم و دو وکیل داشت که اصرار داشتند مواردی در قرارداد قرار بگیرد که به سود باشگاه نبود و شروطی که می گذاشتند برای باشگاه جالب نبود.

از نظر مالی مشکلی نداشتیم  اما برخی خواسته ها و تقاضاهای آنها را نمی توانستیم برآورده کنیم زیرا خارج از کنترل ما بود.

تصویری با سه مربی خوب و دارای رزومه مذکره کرده ایم تا چهارشنبه و پنجشنبه در تبریز بیایند و یک دستیار و یک بدنساز بیاورند و دیدیم که بهتر است سرمرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیشنهاد تراکتور به پانوچی تا درخواست 33 میلیارد تومانی مربی ناشناس

از پیشنهاد تراکتور به پانوچی تا درخواست 33 میلیارد تومانی مربی ناشناس