مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 16:152021-11-09سياسي

کلنگ احداث ساختمان اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم به زمین زده شد


کلنگ احداث ساختمان اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم در 500 متر مربع برای فاز نخست، به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، رییس کل دادگستری هرمزگان عصر امروز در این آیین گفت: با تلاش مسئولین مربوطه امنیت در جزیره قشم برقرار است و از نظر شورای تامین استان، فضای خیلی و دام و تصرف اراضی ملی به عنوان دغدغه های اصلی دستگاه قضا در این جزیره دنبال می شود و دادگستری استان و شهرستان به شدت با عوامل این جرایم برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این افراد به اهداف شوم شان برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این آیین گفت: یکی از مهم ترین وظایف این شورا ترویج فرهنگ صلح و سازش میان مردم جزیره است و می تواند به عنوان مشاور امین دادگاه از تشکیل بسیاری از پرونده های قضایی در جزیره جلوگیری کند.

علی درویش پور ادامه داد: ما اعتقاد راسخ داریم که این اتفاق و حضور آقای صالحی نعمت بزرگی برای اجرای عدالت در جزیره خواهد بود.

گفتنی است ساختمان  اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم با  500 متر مربع زیربنا به عنوان فاز یک در طول 24 ماه ساخته می شود و فاز دوم نیزبا 2000 مترمربع زیربنا به عنوان ساختمان دادگستری شهرستان در نظر گرفته شده و جمعا 2700 متر زمین این دو فاز از سوی سازمان منطقه آزاد قشم اهداء شده است و پس از تکمیل این ساختمان، هفت شعبه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث ساختمان اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم به زمین زده شد

کلنگ احداث ساختمان اداری شورای حل اختلاف شهرستان قشم به زمین زده شد