مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 17:552021-11-09سياسي

جریان تحریف در خدمت خط تحریم


باید معلوم شود عدد خسارت محض در مذاکرات دولت گذشته دقیقا چه بوده است و امتیازات تلخی که به دشمن دادند چه عدد و رقمی را نشان می دهد.

- خبرگزاری فارس، یادداشت میهمان- محمدکاظم انبارلویی: جریان تحریف حقایق انقلاب پس از 8 سال وادادگی در برابر آمریکا و دادن امتیازات یک طرفه به دشمن و رسیدن به توافق بدون دستاورد، در آستانه مذاکرات هسته ای با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است؛ ما نگران روند سیاست خارجی و دیپلماسی هسته ای هستیم.

  جریانی که نام خود را جبهه اصلاحات ایران نهاده است در خدمت دیپلماسی خارجی کاخ سفید در یک بیانیه هفت بندی بدعهدی آمریکا و فریب خوردن خودشان در مذاکرات و نیز رسیدن به توانایی اقدام متقابل را تخطئه می کنند.

حرف اول و آخر آنها در این بیانیه آن است که ؛ آمریکا به برجام برگردد آن هم نه با لغو تحریم ها!! تا ثابت کنند دولت گذشته در رسیدن به دستاورد تقریبا هیچ محق بوده است و چاره ای جز این نیست.

درحقیقت خطوط این بیانیه در اندیشکده های آمریکایی برای تضمین منافع آمریکا در ایران و منطقه طراحی و توسط این جریان به عنوان و امضای جبهه اصلاحات ایران بازنشر شده است.

هیچ کلمه ای در این بیانیه ناظر به حفظ حقوق ملت ایران نیست تماما متضمن به رسمیت شناختن منافع آمریکا و شرارت سه کشور اروپایی در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تحریف در خدمت خط تحریم

جریان تحریف در خدمت خط تحریم