مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 22:202021-11-09اقتصادي

اعطای اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان


مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از اعطای اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان خبر داد.

- وحید کرم الهی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به اعطای اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان اظهار داشت: این اعتبار نامه ها را وزیر راه و شهر سازی امضا کرده بودند.

وی با بیان اینکه فعالیت هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، وظیفه خطیری است عنوان کرد: در این راستا امیدواریم اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ارائه خدمات مهندسی در این رابطه موفق عمل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان داشت: اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، راه و شهرسازی و همچنین شهرداری تلاش می کنند تا نهایت تعامل، همکاری و همراهی را با هم داشته باشند تا بیشترین و بهترین خدمات مهندسی را به مردم استان ارائه دهند.

کرم الهی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: امیدواریم ساختمان هایی با کیفیت بالا، زیبا و در خور شأن مردم عزیز استان احداث شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش نظارتی اداره کل راه و شهرسازی لرستان بر فعالیت های سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی به صورت جدی در راستای عملیاتی کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

اعطای اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان