مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 02:152021-11-09دانش

10 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در میان برترین های جهان


بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شد، فهرست 100 هزار دانشمند پر استناد در تمامی رشته ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه های علمی شناسایی و معرفی شد که در آن نام 10 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشاهده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بر اساس پژوهشی که توسط دانشمندان دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شد، فهرست 100 هزار دانشمند پر استناد در تمامی رشته ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه های علمی شناسایی و معرفی شد که در آن نام 10 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشاهده می شود.

این پژوهش که بر اساس داده های پایگاه استنادی اسکوپوس انجام پذیرفته است، دانشمندان را در پنج حوزه موضوعی اصلی، 22 حوزه موضوعی فرعی و 176 رشته بر اساس شاخص های استنادی استاندارد طبقه بندی کرده است.

همچنین شرط ورود پژوهشگران به فرآیند رتبه بندی، انتشار حداقل پنج مقاله بود که در مجموع تقریباً هشت میلیون دانشمند مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند که در لیست نهایی علاوه بر یک صد هزار نفر برتر، دو درصد برتر هر حوزه موضوعی نیز به فهرست نهایی اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در میان برترین های جهان

10 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در میان برترین های جهان