مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:052021-11-10اجتماعي

تا سال 1405 بیش از یک میلیون دانش آموز در سیستان و بلوچستان خواهیم داشت


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی انجام شده براساس نرخ موالید در پنج سال گذشته نشان می دهد که تا سال 1405 حداقل یک میلیون و صد هزار نفر دانش آموز در استان خواهیم داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی انجام شده براساس نرخ موالید در پنج سال گذشته نشان می دهد که تا سال 1405 حداقل یک میلیون و صد هزار نفر دانش آموز در استان خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حمیدرضا رخشانی افزود: اگر به موضوع رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی در استان توجه نشود در سال 1405 با یک بحران بزرگ در زمینه کمبود فضاهای آموزشی و نیروی انسانی مواجه خواهیم بود؛ بنابراین باید راهکاری ویژه برای این مسئله تدبیر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار کرد: در کل کشور رشد موالید در حال کاهش است اما در سیستان و بلوچستان این شاخص در حال افزایش بوده و این رشد جمعیت تمام مولفه های موجود در نظام آموزشی را تحت تاثیر قرار می دهد.

رخشانی گفت: مهمترین مسئله آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان رشد بالای جمعیت دانش آموزی است که بسیاری از شاخص های اصلی مانند فضای آموزشی و نیروی انسانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی اظهار کرد: در سه سال اخیر تخصیص قریب به 22 هزار نیروی انسانی در سیستان و بلوچستان صورت گرفته که در نوع خود بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سال 1405 بیش از یک میلیون دانش آموز در سیستان و بلوچستان خواهیم داشت

تا سال 1405 بیش از یک میلیون دانش آموز در سیستان و بلوچستان خواهیم داشت