مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-10پزشكي

پلمب مرکز زیبایی که دختر 19 ساله اهوازی را به کما برد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی و پلمب مرکزی که حین انجام عمل زیبایی باعث به کما رفتن دختر نخبه اهوازی شد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، چهار روز پیش دختر جوانی با 19 سال سن حین عمل زیبایی دچار ایست قلبی تنفسی شد و به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز منتقل و همچنان در کما به سر می برد که به گفته پزشکان از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بامداد چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی در این خصوص اظهار داشت: این مرکز زیبایی توسط پلیس اماکن و اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پلمب و اقدام قانونی آن در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مراکز غیرمجازی که در استان خوزستان فعال هستند مرتبا از سوی اداره نظارت بر درمان شناسایی می شوند افزود: بر اساس کمیسیون ماده 11 که متشکل از سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی است، مراکز زیبایی مرتبا مورد رصد قرار گرفته و موارد غیرقانونی به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه 2 دسته فعالیت درمانی غیرقانونی وجود دارد گفت: دسته اول افرادی که هیچ پروانه ای از دانشگاه نداشته و به صورت غیرقانونی و زیر زمینی عمل های جراحی انجام می دهند مثلا برخی در آرایشگاه های زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مرکز زیبایی که دختر 19 ساله اهوازی را به کما برد

پلمب مرکز زیبایی که دختر 19 ساله اهوازی را به کما برد