مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-10سياسي

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه/ با نقطه مطلوب فاصله داریم


رییس عقیدتی سیاسی ناجای گیلان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: در حال حاضر جامعه با نقطه مطلوب در این زمینه فاصله دارد.

- ، حجت الاسلام علیرضا اسدی صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی ناجا در رشت با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: حقیقت این است که هم اکنون جامعه ما فاصله زیادی از قرآن دارد.

رییس عقیدتی سیاسی ناجای گیلان با اشاره به اینکه انس با قرآن موجب می شود زندگی و جامعه ما قرآنی شود، افزود: قرآنی شدن انسان ها باعث می شود احتیاجی به فعالیت و سیاست گذاری در این زمینه نداشته باشیم و از همه بلایا دور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دردهایی مانند نفاق و کفر توسط قرآن درمان می شود، تصریح کرد: طبق بیانات رهبری انس با قرآن انسان را به خدا نزدیک می کند و مسابقات قرآنی و امثال آن مقدمات ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه جامعه ای که قرآنی باشد شیاطین جن و انس به آن راه نمی یابند، ادامه داد: جامعه قرآنی ترسی از آمریکا و اسراییل ندارد زیرا قرآن بالاترین اسلحه است و دشمنان ما از عظمت قرآن می ترسند.

رییس عقیدتی سیاسی ناجای گیلان با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن این مجموعه، بیان کرد: در این دوره 170 نفر شرکت کننده داشتیم که از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه/ با نقطه مطلوب فاصله داریم

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه/ با نقطه مطلوب فاصله داریم