مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-10بين الملل

عضویت کامل ایران در کمیته علمی سازمان ملل درباره آثار تشعشعات هسته ای


ایران تلاش خود برای عضویت در کمیته علمی سازمان ملل متحد درباره آثار تشعشعات هسته ای را در سال 2011 آغاز کرد و علی رغم برخی مخالفت های جدی، در سال 2017 موفق به کسب «عضویت ناظر» این کمیته شد.

- ایران تلاش خود برای عضویت در کمیته علمی سازمان ملل متحد درباره آثار تشعشعات هسته ای را در سال 2011 آغاز کرد و علی رغم برخی مخالفت های جدی، در سال 2017 موفق به کسب عضویت ناظر این کمیته شد.

ایران عضو دائم باشگاه علمی آثار تشعشعات هسته ای سازمان ملل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمهوری اسلامی ایران با وجود مخالفت رژیم صهیونیستی و سنگ اندازی های آمریکا، به عضویت دائم کمیته علمی سازمان ملل متحد درباره آثار تشعشعات هسته ای (آنسکِر-UNSCEAR) درآمد.

بر اساس گزارش نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک، به دنبال چندین دور مذاکره فشرده بر سر پیش نویس قطعنامه ارائه شده از سوی استرالیا که در نهایت روز سه شنبه با اجماع آراء به تصویب کمیته ویژه سیاسی مجمع عمومی سازمان ملل رسید، جمهوری اسلامی ایران توانست جایگاه خود را از وضعیت ناظر در این نهاد علمی برجسته بین المللی به عضویت کامل ارتقاء بخشد.

جمهوری اسلامی ایران تلاش خود برای عضویت در کمیته علمی سازمان ملل متحد درباره آثار تشعشعات هسته ای را در سال 2011 آغاز کرد و علی رغم برخی مخالفت های جدی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت کامل ایران در کمیته علمی سازمان ملل درباره آثار تشعشعات هسته ای

عضویت کامل ایران در کمیته علمی سازمان ملل درباره آثار تشعشعات هسته ای