مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-10اقتصادي

قوانین مزاحم و مخل تولید برداشته شود/پرهیز از بی تفاوتی در زندگی مردم


تابع قوانین و مقررات کشور هستیم ولی تلاشمان بر این است تا قوانین مزاحم و مخل تولید را از سر راه برداریم.

- خبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: با حمایت دستگاه قضا در استان اردبیل جلسات کمیته حمایت قضایی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مشترک برگزار می شود که در این جلسات سعی بر این است تا پشتیبان و حمایت کننده تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در استان اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: ما پشتیبان مدیران اجرایی در حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران هستیم و در عین حال که به قوانین کشورمان احترام می گذاریم اما انتظارمان این است که مقررات و قوانین مزاحم و مخل تولید رفع شده و زمینه سهولت کار برای فعالان اقتصادی فراهم آید.

استاندار اردبیل گفت: باید با خرد جمعی کارها را به پیش ببریم و سعی و تلاشمان بر این باشد تا در همه حوزه ها پشتیبان و حمایت کننده سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بوده و به نوعی در تحقق شعار سال که مانع زدایی و پشتیبانی است، به وظیفه خطیر خود عمل کنیم.

عاملی افزود: ما بی تفاوت به سرنوشت، زندگی و معیشت مردم نیستیم و بر این باوریم هر چه از دستمان برآید باید برای گره گشایی مشکلات مردم انجام دهیم و در این زمینه تلاش مؤثری را نیز انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مزاحم و مخل تولید برداشته شود/پرهیز از بی تفاوتی در زندگی مردم

قوانین مزاحم و مخل تولید برداشته شود/پرهیز از بی تفاوتی در زندگی مردم