مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-10پزشكي

آمار قربانیان کرونا در جنوب کرمان به 690 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آمار قربانیان کرونا در جنوب کرمان را 690 نفر اعلام کرد و گفت: تا کنون 82 در صد جمعیت منطقه واکسینه شده اند که در روند کاهش آمار مبتلایان و فوتی ها موثر بوده است.

- دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت مدیریت بیماری کرونا در جنوب کرمان عنوان کرد: کادر بهداشت و درمان روزهای سختی را در مدیریت بیماری کرونا سپری کردند و وجود بیش از 24 هزار مورد مثبت در منطقه جنوب کرمان با توجه به وضعیت درمانی که از قبل وجود داشت کار ساده ای نبود اما با همت همگانی، آموزش و کار جهادی بیماری مدیریت شد و به نسبت متوسط کشور خوشبختانه وضعیت مناسبی داشتیم.

وی با تشریح سطح امکانات و زیرساخت های درمانی و بهداشتی اظهار کرد: تجهیزات، اکسیژن سازها و امکانات درمانی که در مراکز درمانی منطقه جنوب در مدت شیوع کرونا تهیه شد برای دانشگاه یک فرصت بود که برخی از زیرساخت های ضعیف تقویت شد و امروز حداقل در بحث تخت های ویژه و تجهیزات به خصوص ونتیلاتور و نیازهای ضروری مردم رفع شده است.

مکارم تامین اکسیژن و داروی مورد نیاز بیماران را نیز از اقدامات قابل توجهی دانست که در مهار بیماری مفید واقع شدند و افزود: مهمتر از همه تامین اکسیژن بود که مشکل روز دانشگاه های کشور بود و می توانست مراکز درمانی ما را هم دچار چالش کند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار قربانیان کرونا در جنوب کرمان به 690 نفر رسید

آمار قربانیان کرونا در جنوب کرمان به 690 نفر رسید