مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-10سياسي

7 قله ای که باید به دست دانشجویان فتح شود


مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با تاکید بر این که بیانیه گام دوم، نقشه راه تشکل های دانشجویی است، به تشریح 7 قله ای که باید به دست دانشجویان فتح شود، - پرداخت.

علی پورمیرزایی در اختتامیه دوره توانمندسازی دانشجویان خواهر بسیجی که در دانشگاه میبد برگزار شد، عنوان کرد: بروز کرونا موجب آسیب بسیار جدی به کشور شد و جنبش های دانشجویی نیز به دلیل تعطیلی دانشگاه ها از این آسیب ها مصون نماندند.

وی با برشمردن مزایای کار تشکیلاتی عنوان کرد: محور هر تشکیلاتی، نیروی انسانی آن است لذا باید برای ارتقای دانشجویان درون تشکیلات در همه ابعاد برنامه ریزی کنیم و این فعالیت ها نباید محدود به فضای مجازی باشد زیرا پاسخگوی نیاز تشکیلات نیست و نمی توان عرصه ی مورد نیاز رشد نیروها را به خوبی در این فضا فراهم کرد.

پورمیرزایی با تشریح بیانیه گام دوم انقلاب، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، پنج مرحله را برای تحقق تمدن اسلامی ترسیم کرده اند که ما اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و تحقق این گام نیز نیازمند تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و بسیج دانشجویی یکی از مهمترین نهادهایی است که می تواند در تحقق این هدف منشأ اثر باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دلایلی که امام خمینی رحمه الله علیه مدت اندکی بعد از اتمام جنگ دستور تشکیل بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 قله ای که باید به دست دانشجویان فتح شود

7 قله ای که باید به دست دانشجویان فتح شود