مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-10سياسي

بیانیه گام دوم نقشه راه تشکل های دانشجویی/7 قله ای که باید توسط دانشجویان فتح شود


مسئول بسیج دانشجویی استان یزد، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه تشکل های دانشجویی دانست و گفت: دانشجویان در این مسیر مصمم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموجب آسیب بسیار جدی به کشور شد و جنبش های دانشجویی نیز به دلیل تعطیلی دانشگاه ها از این آسیب ها مصون نماندند.

وی با برشمردن مزایای کار تشکیلاتی عنوان کرد: محور هر تشکیلاتی، نیروی انسانی است بنابراین باید برای ارتقای دانشجویان درون تشکیلات در همه ابعاد برنامه ریزی کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: این فعالیت ها نباید محدود به فضای مجازی باشد، زیرا پاسخگوی نیاز تشکیلات نیست و نمی توان عرصه مورد نیاز رشد نیروها رو به خوبی در این فضا فراهم کرد.

پورمیرزایی با تشریح بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم پنج مرحله را برای تحقق تمدن اسلامی ترسیم کرده اند، که ما اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم.

تحقق این گام نیز نیازمند تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و بسیج دانشجویی یکی از مهمترین نهادهایی است که می تواند در تحقق این هدف منشأ اثر باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دلایلی که امام خمینی رحمه الله علیه مدت اندکی بعد از اتمام جنگ دستور تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را دادند همین نیاز انقلاب به نیروی انسانی کارآمد و متخصص برای پیشبرد اهداف انقلاب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم نقشه راه تشکل های دانشجویی/7 قله ای که باید توسط دانشجویان فتح شود

بیانیه گام دوم نقشه راه تشکل های دانشجویی/7 قله ای که باید توسط دانشجویان فتح شود