مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-10اجتماعي

تهران در دوران کرونا «ساکت »تر شده است


کارشناس صوت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با اعلام ورود ویروس کرونا به کشور در اوایل اسفند ماه سال 98 و اعمال محدودیت تردد در شهر از طرف دولت میانگین تراز صوتی ایستگاه های ثابت سنجش صوت نیز در طول روز و شب تحت تأثیر قرار گرفت و نسبت به دو سال قبل از آن روند نزولی را نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، الهام کریمی در گفت و گو با ایسنا افزود: ارزیابی تغییرات زیست محیطی در طول یک بیماری همه گیری جهانی مهم است چراکه فرصتی برای نظارت بر نحوه تأثیر تغییرات رفتاری بر شرایط محیطی محلی و منطقه ای است.

از آن جایی که صدای ناشی از ترافیک جاده ای بیشترین سهم را در زمینه آلودگی صوتی داراست، با شیوع ویروس کرونا، اجرای برنامه های قرنطینه سراسری و وضع قوانین ترافیکی و به دنبال آن کاهش تردد وسایل نقلیه، آلودگی صوتی نیز تحت تأثیر قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با اعلام ورود ویروس کرونا به کشور در اوایل اسفند ماه سال 98 و اعمال محدودیت تردد در شهر از طرف دولت در قالب دورکاری کارمندان دولت و تعطیلی مراکز تجاری از اواسط اسفند ماه، میانگین تراز صوتی ایستگاه های ثابت سنجش صوت نیز در طول روز و شب تحت تأثیر قرار گرفت و نسبت به دو سال قبل از آن روند نزولی را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران در دوران کرونا «ساکت »تر شده است

تهران در دوران کرونا «ساکت »تر شده است