مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-10اقتصادي

سند 21 هکتار از اراضی ملی واگذاری به آزادراه شمال باطل شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر از ابطال سند 31 هکتار از اراضی در اختیار شرکت آزاد راه تهران -شمال در شهرستان کلاردشت و بازگرداندن آن به منابع طبیعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا سنگاری گفت: اسناد 31 هکتار از اراضی ملی جنگلی واقع در پلاک 97 فرعی از هشت اصلی که در منطقه پی قلعه و تبرسو شهرستان کلاردشت قرار داشت، به سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری باز گردانده شد.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای بند 6توافق نامه آذر ماه سال 94 بین وزیر جهاد کشاورزی و رییس بنیاد مستضعفان در رابطه با تعیین تکلیف نهایی اراضی ملی و دولتی که سال گذشته در اختیار شرکت مجری احداث پروژه آزاد راه تهران شمال قرار گرفته بود، اجرا شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهمنامه، مقرر شد تمامی اسناد جنگل های طبیعی و دست کاشت، بیشه زارهای طبیعی که در گذشته به نام شرکت آزاد راه تهران شمال صادر شده است باطل و بنام دولت به نمایندگی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور صادر شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر ارزش ریالی 31 هکتار اراضی جنگلی باز گردانده شده را بیش از 900 میلیارد تومان برآورد کرد.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و در حال انجام این اداره کل و حمایت های منصور معاونت وزیر و ریاست سازمان جنگل ها مراتع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 21 هکتار از اراضی ملی واگذاری به آزادراه شمال باطل شد

سند 21 هکتار از اراضی ملی واگذاری به آزادراه شمال باطل شد