مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-10سياسي

نیروی انتظامی به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است


معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه رمز موفقیت نیروی انتظامی فعالیت بر اساس تدابیر رهبری است، گفت: ناجا به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح کشور توزیع کردند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه تقدیر رهبری از کارکنان این مجموعه انگیزه و تکلیف ما را دوچندان کرد، بیان کرد: رمز موفقیت نیروی انتظامی این بوده که تمام فعالیت های خود را بر طبق تدابیر رهبری پیش می برد و به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه باید به انتظارات رهبری در حوزه قرآنی پاسخ دهیم، تصریح کرد: انس با قرآن با کلام ممکن نیست و در عمل باید ثابت شود و فتح الباب انس با قرآن قرائت روزانه این کتاب آسمانی است.

وی با بیان اینکه تلاوت قرآن موجب انس با آن می شود، عنوان کرد: طبق احادیث، تلاوت قرآن در هر موقعیتی توصیه شده است و این موضوع نشان دهنده اهمیت تلاوت روزانه آن است.

توجه به خودصیانتی ضروری است معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: تلاوت قرآن در خانه توصیه بزرگان دینی است و موجب برکت و حفظ انسان می شود.

سردار بهرامی با بیان اینکه ایرانی ها در بحث ترجمه و تفسیر قرآن از سایر ملل جلوتر هستند، بیان کرد: این موضوع نشان دهنده نبوغ ایرانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است

نیروی انتظامی به معنای واقعی سرباز ولایت و نظام است