مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-10اقتصادي

پای اقتصاد دانش بنیان در البرز لنگ می زند


استان البرز با دارا بودن بیش از 3500 واحد صنعتی و بالغ بر 273 شرکت دانش بنیان و نزدیکی به پایتخت در زمینه اقتصاد دانش بنیان می توانست بهتر از امروز عمل کند.

- ایسنا/البرز رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: استان البرز با دارا بودن بیش از 3500 واحد صنعتی و بالغ بر 273 شرکت دانش بنیان و نزدیکی به پایتخت در زمینه اقتصاد دانش بنیان می توانست بهتر از امروز عمل کند.

مهدی عباسی در گفت وگو با ایسنا یکی از اهداف اصلی تشکیل پارک‎‎ های علم و فناوری را ارتقا تولید ناخالص داخلی استان عنوان و تصریح کرد: داشتن خروجی مناسب از نظرتولید ناخالص داخلی و شاخص های دیگر می تواند نشان دهنده عملکرد مناسب و مفید پارک ها و شرکت‎های دانش بنیان باشد.

وی با اشاره به عملکرد پارک علم و فناوری البرز اظهارکرد: پارک علم و فناوری البرز با توجه با پتانسیل هایی که دارد از سویی نیاز به تلاش خیلی بیشتری دارد و از طرفی با توجه به اعتبارات و زیر ساخت هایی که در اختیار پارک قرار داده شده، نسبت به بقیه پارک های کشور عملکرد خیلی خوبی داشته است.

به گفته این مسئول پارک علم و فناوری البرز پتانسیل بسیار بالایی دارد به شرط اینکه مسئولان و در رأس آنها استاندار البرز با اقدامات حمایتی، کمک کنند پارک بتواند به نقش اساسی خود در اقتصاد استان دست بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای اقتصاد دانش بنیان در البرز لنگ می زند

پای اقتصاد دانش بنیان در البرز لنگ می زند