مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-10سياسي

جلسه شورای مرکزی جدید کارگزاران در غیاب کرباسچی/مرعشی دبیرکل حزب شد


نخستین جلسه شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران سازندگی بدون حضور غلامحسین کرباسچی برگزار شد و ترکیب اعضای هیئت رییسه این حزب تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد عطریانفر درباره مصوبات نخستین جلسه شورای مرکزی جدید همواره بر دبیرکلی او اصرار داشتند و از همان ابتدای تشکیل حزب، مسئولیت این تشکل برعهده او بوده است.

وی یادآور شد: کرباسچی در 2 تا 3 سال گذشته به دلایل کاملا قابل فهم و موجه چون شرایط سیاسی موجود، بزرگ شدن حزب، توسعه تشکیلاتی در استان ها و تغییر ذائقه فعالیت های اجرایی، از اعضا می خواست نسبت به انتخاب دبیرکل جدید اقدام کنند که با مخالفت و اصرار آنها مواجه می شد.

رییس کنگره حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: کرباسچی در کنگره پیشین، بار دیگر بر این موضع پافشاری کرد و حتی گفت که این آخرین دوره ای است که به عنوان دبیرکل مسئولیت حزب را برعهده می گیرم.

عطریانفر به عدم اقبال کرباسچی برای حضور در سمت دبیرکلی برای یک دور دیگر اشاره کرد و گفت: با توجه به جامعیت حسین مرعشی در نهایت اعضا او را برای سمت دبیرکلی داوطلب کردند که البته او هم برای پذیرفتن این سمت مقاومت می کرد و خواستار ادامه فعالیت کرباسچی به عنوان دبیرکل بود.

وی با اشاره به غیبت کرباسچی در جلسه دیروز شورای مرکزی ادامه داد: به دلیل ضرورت تحرک بیشتر و پایان بخشیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای مرکزی جدید کارگزاران در غیاب کرباسچی/مرعشی دبیرکل حزب شد

جلسه شورای مرکزی جدید کارگزاران در غیاب کرباسچی/مرعشی دبیرکل حزب شد