مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-10سياسي

طرح یکطرفه کردن معابر بیرجند در دستور کار قرار گرفت


طرح یکطرفه کردن برخی معابر موجود در بافت مرکزی شهر بیرجند به منظور بهبود ترافیک با موافقت شورای ترافیک استان خراسان جنوبی در دستور کار حوزه های متولی قرار گرفت.

- محمد فرهادی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان با بیان اینکه موضوع یک طرفه کردن معابر بحثی چند وجهی است که باید با لحاظ همه مباحث اجتماعی صورت گیرد، گفت: معابر بافت مرکزی شهر بیرجند تا پایان سال جاری دستخوش تغییر و تحول می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: موضوع یکطرفه کردن برخی معابر موجود در بافت مرکزی شهر بیرجند، مطالبه مردم و از موضوعات مطرح در شورای ترافیک استان است.

معاون استاندار خراسان جنوبی به طرح این موضوع در جلسات گذشته شورا اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مطالعات طرح جامع حمل و نقل بیرجند انجام شده، شهرداری مکلف شده بود تحقیقات لازم درخصوص تغییر و تحول در مسیرهای بافت مرکزی شهر را مورد بررسی قرار دهد.

وی گفت: بر همین اساس شهرداری بر پایه آمار تردد محورهای مختلف این بافت، سه طرح را در راستای یکطرفه کردن معابر مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

فرهادی اظهار کرد: یکی از این طرح ها توسط مشاور طرح جامع ارائه شده، طرح دوم مربوط به گذشته است و طرح سوم نیز از ترکیب این دو است که محاسن و معایب هر سه مورد در جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یکطرفه کردن معابر بیرجند در دستور کار قرار گرفت

طرح یکطرفه کردن معابر بیرجند در دستور کار قرار گرفت