مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-10سياسي

کارتون خواب ها در کرمانشاه جمع آوری می شوند


فرماندار کرمانشاه از جمع آوری کارتون خواب های سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

- فضل الله رنجبر در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه که با دستورکار جمع آوری معتادین متجاهر شهر کرمانشاه برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده مقرر شده مجموعه شهرداری با همکاری بهزیستی با کمک سازمان های مردم نهاد نسبت به جمع آوری کارتون خواب ها از سطح شهر کرمانشاه که چهره زشتی به شهر می دهند، اقدام کنند.

رنجیر با اشاره به تجمع متکدیان در محدوده پل ولایت تا سه راهی فرهنگیان شهر کرمانشاه در عصرها و شب ها، گفت: مقرر شده اداره کل اجراییات شهرداری طی هماهنگی که فرمانداری با دادستانی و نیروی انتظامی به عمل آورده نسبت به جمع آوری متکدیان و کارتون خواب های این محدوده اقدام کنند.

فرماندار کرمانشاه از مردم کرمانشاه هم خواست تا از توزیع نذورات و کمک های خود به متکدیان در این محدوده از شهر صرف نظر کنند تا شاهد پاک شدن این مسیر از معتادین متجاهر و کارتون خواب ها باشیم.

وی همچنین با اشاره به فعال بودن دو گرمخانه برای نگهداری شبانه معتادین متجاهر در سطح شهر کرمانشاه، گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا دو گرمخانه دیگر نیز در سطح شهر فعال شود تا معتادین متجاهر مکانی برای اسکان شبانه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتون خواب ها در کرمانشاه جمع آوری می شوند

کارتون خواب ها در کرمانشاه جمع آوری می شوند