مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-10ورزشي

یوسفی قصد رکورد شکنی نداشت / لیگ وزنه برداری با استانداردهای بین المللی است


سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با بیان این که از همان ابتدا هدف مان این بود که تیمی را ببندیم که در شان خوزستان و باشگاه فولاد باشد، گفت: - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با بیان این که از همان ابتدا هدف مان این بود که تیمی را ببندیم که در شان خوزستان و باشگاه فولاد باشد، گفت: یوسفی در فوق سنگین قصد رکورد شکنی نداشت ولی او را آماده رکوردشکنی با پیراهن فولاد کردیم.

حمید رشیدی در گفت وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم فولاد خوزستان در مرحله اول لیگ وزنه برداری جوانان، اظهار کرد : پیش بینی قهرمانی در مرحله اول را نداشتیم اما از همان ابتدا هدف مان این بود که تیمی را ببندیم که در شان خوزستان و باشگاه فولاد باشد.

وی بیان کرد: با توجه به پتانسیل نیروی جوانی دروزنه برداری استان و کشور، طی صحبتی که با مسئولان باشگاه فولاد داشتیم مقرر شد که در لیگ جوانان شرکت کنیم.

بعد از این که آقای گرشاسبی هم مدیر عامل فولاد شد، خدا را شکر همکاری خوبی در راستای تیم داری مجدد صورت گفت و تیم با شرایط خوبی عازم مسابقات شد.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان افزود: تیم های اردبیل، مناطق نفتخیز جنوب، عقاب و مس رفسنجان تیم های قدرتمند حاضر در لیگ بودند که خدا را شکر باتوجه به هدفی که وزنه برداران تیم فولاد داشتند و همچنین همدلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفی قصد رکورد شکنی نداشت / لیگ وزنه برداری با استانداردهای بین المللی است

یوسفی قصد رکورد شکنی نداشت / لیگ وزنه برداری با استانداردهای بین المللی است