مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-10پزشكي

هیچ مورد فوتی ناشی از تزریق واکسن در اردستان گزارش نشده است/واکسیناسیون 85 درصدی


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: از ابتدای واکسیناسیون در شهرستان تاکنون هیچ مورد فوتی و عوارض شدید ناشی از تزریق واکسن، به صورت مستند گزارش و مشاهده نشده است.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با است و به منزله ورود به پیک جدید خواهد بود.

واکسن موارد شدید بیماری را کاهش می دهد ذبیحی در خصوص مشاهده موارد فوتی کرونایی و افزایش بستری ها در بیمارستان، تصریح کرد: تأثیر واکسن صد درصدی نیست و موارد شدید بیماری را کاهش می دهد، چنانچه که ما تأثیر واکسیناسیون بر بستری ها و فوتی ها را به صورت مقطعی اعلام می کنیم و کاری به فوتی های چند روزه و یک هفته ای نداریم.

مدیر شبکه بهداشت اردستان یادآور شد: در بررسی که انجام داده بودیم از اردیبهشت تا چند هفته پیش، از مجموع 40 فوتی کرونایی ،35 مورد واکسن نزده بودند.

وی تاکید کرد: در دنیا تأثیر واکسیناسیون بر کاهش موارد شدید بیماری ثابت شده است و باید با واکسیناسیون به سمتی رفت که بار بیماری کرونا در جامعه کاهش یابد.

هیچ یک از گروه های سنی از ابتلاء به کرونا مصون نیستند مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در خصوص ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان، تصریح کرد: هیچ یک از گروه های سنی از ابتلاء به کرونا مصون نیستند و به خصوص دانش آموزان که رعایت پروتکل ها در آنان نیز سخت است و ممکن است ناقل بوده و موجب گردش ویروس شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد فوتی ناشی از تزریق واکسن در اردستان گزارش نشده است/واکسیناسیون 85 درصدی

هیچ مورد فوتی ناشی از تزریق واکسن در اردستان گزارش نشده است/واکسیناسیون 85 درصدی