مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-10اقتصادي

رقابت منفی در حوزه فروش محصولات فولادی بی کیفیت


معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان گفت: باید استانداردهای داخلی در تولید محصولات فولادی همانند محصولات غذایی اجباری شود تا هیچ تولیدکننده ای نتواند محصول خود را خارج از استاندارد مشخص برای فروش در کشور عرضه کند.

- مهرداد تولاییان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت موضوع کیفیت و تطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به خصوص در تولید محصولات فولادی، اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان در صنعت فولاد به خصوص تولید محصولات طویل به عنوان شاخه تخصصی این شرکت، در حوزه کیفیت زبانزد است و همواره اولویت آن تولید محصول باکیفیت است.

وی با تاکید بر اینکه ملاک کیفیت در ذوب آهن انطباق با استانداردهای داخلی و بین المللی است، افزود: ذوب آهن در فرایند کیفیت تولید محصول حدود 300 نفر پرسنل دارد تا اطمینان حاصل کند محصولی که از کارخانه خارج می شود، مطابق با استانداردها باشد.

تولاییان با بیان اینکه بین 40 تا 50 درصد محصولات ذوب آهن صادر می شود، گفت: صادرات نشانده اهمیت آن صنعت به موضوع کیفیت و تطابق با استانداردهای جهانی است.

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان درباره استانداردهای ملی و جهانی در سبد محصولات ذوب آهن، توضیح داد: باید توجه داشت که استانداردهای ملی قسمتی از استانداردهای جهانی است و در استانداردهای ملی هیچ تخطی از استانداردهای موجود وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت منفی در حوزه فروش محصولات فولادی بی کیفیت

رقابت منفی در حوزه فروش محصولات فولادی بی کیفیت