مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-10اقتصادي

اختصاص 160 میلیون تومان برای بیماران سخت درمان در رزن


از اول تیر تاکنون160 میلیون تومان برای هزینه درمان بیماران سخت درمان اختصاص داده شده است.

- ایسنا/همدان رییس هلال احمر شهرستان رزن گفت: از اول تیر تاکنون160 میلیون تومان برای هزینه درمان بیماران سخت درمان اختصاص داده شده است.

سمیه راغب نافع در گفت وگو با ایسنا، افزود: از اول تیر تاکنون، هرماه 40 میلیون تومان،از طرف استان برای هزینه درمان افراد سخت بیمار اختصاص داده شده،و مجموعا 160 میلیون تومان،تا کنون از استان دریافتی داشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: موسسه قرض الحسنه مبعث در قالب طرح حامیان سلامت، به افراد نیازمند و سخت درمان وام بدون سود پرداخت می کند؛ خیرین نیز مبلغ 80 تا 100 میلیون تومان را در این صندوق قرار داده اند و این مبلغ بصورت امانی به افراد نیازمند و سخت درمان پرداخت می شود و پس از مدتی به صندوق باز می گردد.

راغب نافع ادامه داد: سالانه حدود 50 تا 70 نفر بطور متوسط به موسسه قرض الحسنه مبعث معرفی می شوند، همچنین 300 نفر عضو فعال،بصورت مداوم مبلغی را برای حمایت از بیماران سخت درمان پرداخت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت های بشردوستانه مستقل سازمان جوانان در برنامه ها و طرح های پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا از طرح ناظران سلامت( شهید سردار سلیمانی) و ایران یاران جوان بعنوان طرح های مشترک سازمان جوانان، دانشکده علوم پزشکی و سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 160 میلیون تومان برای بیماران سخت درمان در رزن

اختصاص 160 میلیون تومان برای بیماران سخت درمان در رزن