مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-10ورزشي

در آکادمی های استقلال و پرسپولیس چه می گذرد؟/ شاهکار بزیک در لیگ برتر جوانان!


بررسی عملکرد تیم های رده پایه استقلال و پرسپولیس نشان می دهد که مدیران این دو باشگاه توجهی به نتیجه گیری تیم های پایه خود ندارند و این تیم ها را به حال خود رها کرده اند.

- در آکادمی های استقلال و پرسپولیس چه می گذرد؟/ شاهکار بزیک در لیگ برتر جوانان! بررسی عملکرد تیم های رده پایه استقلال و پرسپولیس نشان می دهد که مدیران این دو باشگاه توجهی به نتیجه گیری تیم های پایه خود ندارند و این تیم ها را به حال خود رها کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگسالان استقلال و پرسپولیس در حالی در لیگ بیست و یکم در کورس قهرمانی هستند و برای به دست آوردن جام لیگ برتر تلاش می کنند که آکادمی های این دو باشگاه در رده های مختلف اوضاع مناسبی ندارند و شرایط خوبی را سپری نمی کنند.

اوضاع جوانان پرسپولیس با سرمربیگری ادموند بزیک خوب نیست و امیدهای استقلال هم با آرش برهانی حال و اوضاع خوبی ندارند.

رده امیدها پرسپولیسی ها در این رده اوضاع خوبی دارند و شاگردان اسماعیل حلالی با پیروزی 4 بر یک برابر کیان آتی در روز سه شنبه با 12 امتیاز و 2 امتیاز کم تر نسبت به سایپا صدرنشین، در رده سوم قرار گرفتند.

استقلالی ها با آرش برهانی که روز گذشته دیداری جنجالی را با ستاره های درخشان برگزار کرد که به دلیل حمله کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ستاره های درخشان به داور نیمه تمام مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آکادمی های استقلال و پرسپولیس چه می گذرد؟/ شاهکار بزیک در لیگ برتر جوانان!

در آکادمی های استقلال و پرسپولیس چه می گذرد؟/ شاهکار بزیک در لیگ برتر جوانان!