مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-10اقتصادي

شناسایی 40 واحد صادراتی در کرمانشاه/ واردات خودرو از عراق درحال پیگیری است


خودرو یکی از مهمترین کالاهایی است که می تواند از طریق عراق و از مرزهای کرمانشاه به ایران وارد شود که پیگیری زیادی برای واردات آن صورت گرفته است.

- کیوان کاشفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رفع تعهدات ارزی طی چند سال اخیر بسیار از صادرکنندگان را با چالش جدی مواجه کرد و پیگیری های فراوانی برای تعدیل سیاست هایی که در این زمینه وجود داشت انجام دادیم.

وی با بیان اینکه ساز و کارهای بازگشت ارز به کشور باید بگونه ای تعریف شود که صادرکنندگان را دچار زیان و چالش نکند، افزود: با پیگیری های صورت گرفته و بر اساس وعده های دولت، امیدواریم که شاهد گشایشی در سیاست های پیمان سپاری و قوانین و مقررات مربوط به آن باشیم.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه تصریح کرد: یکی دیگر از چالش های حوزه صادرات، عدم توازن صادرات و واردات به خصوص در زمینه تعاملات تجاری با عراق به عنوان شریک تجاری اصلی ایران است که می تواند آینده صادرات را به خطر بیندازد.

وی ادامه داد: ایجاد تعامل بین واردات و صادرات زمینه ساز افزایش قدرت چانه زنی ایران برای صادرات است و یکی از مهمترین مواردی که می توانیم درباره آن چانه زنی کنیم، برقراری حمل یکسره و رفع مشکلات ناشی از تخلیه و بارگیری در مرزها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 40 واحد صادراتی در کرمانشاه/ واردات خودرو از عراق درحال پیگیری است

شناسایی 40 واحد صادراتی در کرمانشاه/ واردات خودرو از عراق درحال پیگیری است