مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-10سياسي

جلوه گری ولایت پذیری در سیره عملی عبدالعظیم حسنی(ع)


مدرس حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محضر سه امام را درک کرده است، گفت: آنچه در سیره عملی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برجسته است امام پذیری و ولایت مداری ایشان است.

- ایسنا/لرستان مدرس حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محضر سه امام را درک کرده است، گفت: آنچه در سیره عملی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برجسته است امام پذیری و ولایت مداری ایشان است.

حجت الاسلام سیدنواب موسوی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) ملقب به سیدالکریم و وکیل امام هادی(ع) در ری بوده است، گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای خدا عبادت کرد، برای خدا هجرت کرد و محدثی بود، که برای تروبج دین خدا تمام مشکلات را پذیرفت.

وی با بیان اینکه حرم عبدالعظیم حسنی و امامزادگانی که در جوار آن مدفون هستند، دارای کرامات فراوانی است و جایگاه ویژه ای به شهر ری بخشیده است، افزود: در احادیث و روایات ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هم سنگ زیارت سید و سالار شهیدان است.

در سیره عملی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ویژگی ممتازی است که راه رشد و تعالی برای تمام سالکین است و این ویژگی ولایت پذیری ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه گری ولایت پذیری در سیره عملی عبدالعظیم حسنی(ع)

جلوه گری ولایت پذیری در سیره عملی عبدالعظیم حسنی(ع)