مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-10حوادث

جستجو برای سنگ یشم جان 4 نفر را گرفت


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از فوت چهار تن و مصدوم شدن 2 نفر دیگر بر اثر خفگی در غاری در بخش میان جلگه این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های 110 مبنی بر یک مورد حادثه در ارتفاعات روستای چاه نسر بخش میان جلگه شهرستان نیشابور، بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه عشق آباد به همراه ماموران امدادی آتش نشانی و هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرماندهی انتظامی نیشابور وی افزود: با حضور مأموران انتظامی و امدادی در محل حادثه که در یک نقطه صعب العبور بود، در بررسی های اولیه مشخص شد 6 نفر در جستجوی سنگ یشم در داخل غاری اقدام به حفاری با دستگاه هیلتی کرده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با توجه به روشن بودن موتور برق در مکان مذکور و انتشار گاز حادثه مزبور اتفاق افتاد.

حسینعلی زاده خاطرنشان کرد: اجساد جهت اقدامات قانونی به سردخانه انتقال و در این خصوص پرونده تشکیل شد؛ ابعاد مختلف این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور نیز در رابطه با این حادثه گفت: در ساعت 1:09 بانداد 19 آبان ماه طی تماس با مرکز ارتباطات مبنی بر گاز گرفتگی 6 نفر در ارتفاعات چاه نسر، پایگاه های اورژانس 115 شهر عشق آباد و عطاییه به محل حادثه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجو برای سنگ یشم جان 4 نفر را گرفت

جستجو برای سنگ یشم جان 4 نفر را گرفت