مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-10سياسي

هاشمی : مسوولان باید صدای دانش آموزان را بشنوند


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: هر چه مسوولان به دانش آموز بها دهند و بتوانند خود را به نسل جدید نزدیک تر کنند، در جامعه پذیر شدن دانش آموزان کمک شایانی شده و نسلی تربیت می شود که خود را با ارزش ها و هنجارهای جامعه تطبیق می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سید مجتبی هاشمی روز چهارشنبه در آیین بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی کشور که به صورت نمادین در شهرستان پیشوا برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های آموزش و پرورش که در سند تحول بنیادین نیز به آن تاکید شده و نقشه راه کشور است، تربیت متوازن جامعه بر اساس ساحت های شش گانه تعیین شده است.

وی گفت: یکی از مهم ترین ساحت های تربیتی آموزش و پرورش، تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است که نمود عینی آن در انتخابات شورای دانش آموزی تبلور پیدا می کند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: این افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در بین تمامی کشورهای منطقه، موفق به برگزاری 24 دوره انتخابات شورای دانش آموزی شده است، انتخاباتی که ثمره آن مشارکت آحاد جامعه در انتخابات مخالف کشور است و در سایه آن امنیت کشور تضمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی : مسوولان باید صدای دانش آموزان را بشنوند

هاشمی : مسوولان باید صدای دانش آموزان را بشنوند