مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-10اقتصادي

حضور پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی


پرداخت الکترونیک سپهر به همراه بانک صادرات ایران در نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور شرکت کرد.

- پرداخت الکترونیک سپهر به همراه بانک صادرات ایران در نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پرداخت الکترونیک سپهر، به گفته همکاران شرکت کننده حضور در این نمایشگاه به دلیل معرفی محصولات و بازاریابی و ایجاد تفاهم نامه در حوزه ارائه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیک بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران حجت اله صیدی، به همراه معاونین و مدیران ارشد بانک در حاشیه بازدید سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از غرفه بانک صادرات ایران با وی دیدار و بر سرمایه گذاری بانک در حوزه های مختلف صنعت از جمله معدن، نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.

بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیران عامل سازمان های منطقه آزاد کیش، قشم، چابهار، رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، دبیر ستاد آب و انرژی معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

حضور پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی