مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-10سياسي

شرکت پارسیلون راه اندازی می شود


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق بررسی های انجام شده شرکت پارسیلون با ظرفیت های فعلی که دارد قابل راه اندازی است.

- مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد لزوماً منطبق بر پارسیلون نیست، پارسیلون یک شرکت است و منطقه ویژه که دولت صادر کرده به اسم خرم آباد است، اما به هر حال ظرفیت های پارسیلون باعث شد این منطقه در شورای تشخیص مصلحت نظام تأیید شود.

وی ادامه داد: در بحث منطقه ویژه اقتصادی دستور آن از طرف رییس جمهور قبلی صادر و ابلاغ شد، در حال حاضر در حال پیگیری گمرک آن هستیم و در جلسه ای که با استاندار داشتیم، بنا شد سازمان مسئول آن نیز مشخص و آن را تحویل بگیرد.

ویسکرمی در رابطه با شرکت پارسیلون عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته، بانک ملی را قانع کردیم پای کار آمدند، هیئت مدیره آن شکل گرفته و ثبت شد و حتی در آخرین جلسه ای که با مدیرعامل داشتیم در حال بررسی هستند که همین شرکت موجود هم قابل راه اندازی است و تاکنون کوتاهی هایی در این زمینه شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه کسی که قبل از این شرکت پارسیلون در دست او بوده و آن را ورشکست کرده، علی الرغم اینکه بنابر حکم قانونی خلع ید شده از تحویل دادن اسناد و مدارک خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پارسیلون راه اندازی می شود

شرکت پارسیلون راه اندازی می شود