مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-10سياسي

قانون نظام مهندسی ساختمان نیازمند اصلاح است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: قانون نظام مهندسی ساختمان نیازمند اصلاح و بازنگری با توجه به مقتضیات روز است.

- مهرداد سلطانی ظهر امروز (19 آبان ماه) در آیین اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، اظهار کرد: هر یک از مهندسان به فراخور مسئولیت و نقشی که در نظام ساخت و ساز و کیفیت مهندسی استان بر عهده دارند و خدمات آن ها، جزو سرمایه های کشور محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه اعضای حاضر در این جلسه نماینده بیش از 6000 مهندس در حوزه ساختمان هستند، عنوان کرد: استان زنجان در بخش کمیت در رشته های مختلف مهندسی ساختمان کمبود ندارد.

همچنین به لحاظ کیفیت و مرتبه هم سرآمدان زیادی در حوزه مهندسی ساختمان داریم و باید از این ظرفیت برای توسعه ساخت و ساز استان زنجان استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه ساز و کارهای موجود نقص دارد و همه دغدغه های ما را برآورده نمی کنند، افزود: در این راستا باید قانون نظام مهندسی اصلاح شود و مسائل نظام مهندسی امروز متفاوت از دهه های گذشته است.

هر اتفاق جدید یک امر کیفی محسوب می شود و ما به دنبال پوشش دادن کاستی های کمی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با عنوان این مطلب که مسائل ساخت و ساز در سطح کشور و به تبع آن در استان زنجان از تب و تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون نظام مهندسی ساختمان نیازمند اصلاح است

قانون نظام مهندسی ساختمان نیازمند اصلاح است