مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-10اقتصادي

راه روستایی محور مهدی آباد فین در نیمه اول 1401 تکمیل خواهد شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: در صورت تامین مالی 18 میلیارد تومانی، پروژه احداث راه روستایی محور مهدی آباد فین تا پایان نیمه اول سال 1401 تکمیل خواهد شد.

- ، یوسف عابدینی با اشاره به برآورد هزینه اجرای پروژه برای برگزاری مناقصه تکمیل عملیات اجرایی محور روستایی مهدی آباد از توابع بخش فین، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار این پروژه تا پایان نیمه اول سال 1401 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه راه روستایی مهدی آباد از توابع بخش فین یکی از پروژه های نیمه تمام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان محسوب می شود، اظهار کرد: این مسیر از سمت روستای بناب شهرستان بندرخمیر، 12 کیلومتر طول دارد که عملیات اجرایی آن از سال 1395 آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: خاک برداری کل مسیر مورد اشاره و زیرسازی بخش عمده ای از آن تاکنون انجام شده و هفت کیلومتر از مسیر نیز سال گذشته در قالب طرح ابرار راه های روستایی آسفالت شده است.

وی با اعلام اینکه تکمیل عملیات اجرایی زیرسازی، ابنیه فنی و کانال های هدایت آب این مسیر به طول پنج کیلومتر باقی مانده است، گفت: با توجه به پیش بینی اعتبارات، تکمیل پروژه در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه روستایی محور مهدی آباد فین در نیمه اول 1401 تکمیل خواهد شد

راه روستایی محور مهدی آباد فین در نیمه اول 1401 تکمیل خواهد شد