مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-10اقتصادي

گران فروشی و تقلب مهمترین تخلف اصناف در استان بوشهر است


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گران فروشی و تقلب مهمترین تخلف اصناف در استان بوشهر است.

- ، رضا جمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان نقش مهمی در گزارش تخلفات صنفی دارند و انتظار داریم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و تخلفات را گزارش دهند.

وی اضافه کرد: طی هفت ماهه نخست امسال دو هزار و 104 مورد شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق واحد رسیدگی به شکایات این سازمان و ادارات تابعه اخذ و رسیدگی شده است.

جمالی با اشاره به اینکه 590 فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی شده است افزود: هزار و 335 مورد غیر متخلف تشخیص داده شده و تعداد 179 فقره شکایت نیز منجر به مصالحه شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش کالا بیشترین گزارش ها مربوط به انواع نان، مرغ گرم، میوه و سبزی، پوشاک، موبایل، سیمان است ادامه داد: در حوزه خدمات نیز مربوط به تعمیرات خودرو سبک، آرایشگاه ها، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک، نصب آسانسور، تعمیر موبایل است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گران فروشی، تقلب، ضرر و زیان، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کم فروشی و عدم انجام تعهدات به شاکی به عنوان مهمترین تخلفات کشف شده اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی و تقلب مهمترین تخلف اصناف در استان بوشهر است

گران فروشی و تقلب مهمترین تخلف اصناف در استان بوشهر است