مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-10اقتصادي

بهره برداری از 150 طرح صنعتی در اردبیل تا پایان سال / هر هفته 2 واحد افتتاح می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جلسه با واحدهای فناور و دانش بنیان استان اردبیل اظهار کرد: هم اکنون 300 طرح برای احداث در دستور کار داریم که از این تعداد بیش از 150 طرح در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده هر هفته 2 واحد افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 161 پروانه بهره برداری در حوزه صنایع استان اردبیل صادر شده که 81 درصد از واحدهای صنعتی استان با ظرفیت های مختلف فعال هستند که در مقایسه با سال قبل 74 درصد رشد را نشان می دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است و در آینده جایی صنایع سنتی نیست، لذا باید از فرصت پیش آمده برای حمایت از صنایع موجود و ایجاد صنایع پیشرفته در استان نهایت استفاده را کنیم.

وی گفت: هدف سازمان صمت استان این است که بتوانیم با داشتن صنایع پایدار به متوسط کشوری برسیم و استان اردبیل نیز جزو استان های صنعتی محسوب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، این جلسه با حضور مدیرعامل و هیأت همراه شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، رییس سازمان صمت استان اردبیل، روسای مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه ها، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه محقق و رییس بنیاد نخبگان استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 150 طرح صنعتی در اردبیل تا پایان سال / هر هفته 2 واحد افتتاح می شود

بهره برداری از 150 طرح صنعتی در اردبیل تا پایان سال / هر هفته 2 واحد افتتاح می شود