مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-10سياسي

مذاکرات با مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده نشود


نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:سیاست خارجی ما در دولت جدید بر پایه منافع عمومی بنا شده است از این رو به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم مسئله برجام با مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده شود.

- حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر،هندیجان،امیدیه و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر اظهار کرد: سیاست خارجی ما در دولت جدید بر پایه منافع عمومی بنا شده است از این رو به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم مسئله برجام با مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده شود.

وی افزود: متاسفانه در دولت قبل، تمام مسائل داخلی کشور به موضوع برجام و مذاکره ارتباط داده شده بود که امروز تبعات آن را در مشکلات معیشتی مردم و تنگناهای اقتصادی مشاهده می کنیم.

آقاجری با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در رابطه با مسئله برجام عنوان کرد: اما خوشبتانه در دولت سیزدهم سیاست بر آن است که مسائل داخلی کشور با تکیه بر توانمندی ها و پتانسیل های اقتصادی  مرتفع شود.

وی اضافه کرد: در مورد برجام نیز اهداف و سیاست ها روشن است، مذاکره با آمریکا در گرو تعهد این کشور در قبال لغو تمامی تحریم ها علیه ایران و همچنین ضمانت نسبت به تکرار نکردن دوباره خروج از برجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات با مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده نشود

مذاکرات با مسائل داخلی و معیشت مردم گره زده نشود